Velkojen taklausta

Kun tuntuu siltä ettei velat lyhene yhtään mihinkään ja tuntee junnaavansa paikoillaan, on hyvä palata aikasemman vuoden postaukseen  ja nähdä edistyminen konkreettisesti. Vaikka vuoden aikana olen eronnut ja tulot muuttuneet useaan otteeseen, olen päätynyt pisteeseen, johon olen yllättävän tyytyväinen. Velat lyhenee omaan tahtiinsa, olen onnistunut laittamaan säästöön rahaa sekä sijoittamaan lisää.

Lainoista on jäljellä isot lainat sekä yksi tabletti osamaksu! Tarkoitus olisi lähteä rullaamaan lumipalloefektillä lainoja alas aloittaen korkeakorkoisimmasta lainasta, joka sopivasti sattuu olemaan kaikista pieninki laina.


Ostin tänä vuonna pojalle uuden puhelimen käteisellä! Ei ollut kallis puhelin, mutta itselleni se oli virstanpylväs, jota olen odottanut pitkään. Seuraavaksi pitäisi miettiä itselle uutta puhelinta, mutta taidan keskittyä ensin valokuidu maksamiseen, joka olisi tulossa kesän aikana. Sen lisäksi vanha puhelin hoitaa hommansa toistaiseksi, joten tyydyn siihen.

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Argh! Budjetin viilausta

Kampailua pään sisällä

Seuraneitinä onlines