Huolenpitoa itsestäni

Vihdoin ja viimein sain ajan hammashoitoon. Siihen meni melkein pari vuotta jonossa, mutta kartoituskäynti on pois alta sekä pari uutta aikaa on varattuna. Oli pienoinen ihmetys, kun sain aamuajan sunnuntaiksi hammashoitoon. He varmaan purkavat jonoja ottamalla extraa viikonlopuille. Minulle varattii aika hammashoitajalle suun perusteelliseen putsaukseen keskiviikolle, mutta hampaan paikkausaika on varattuna vapuksi. 

Suussa on yksi häiritsevä reikä sekä ientaskut ovat päässeet syvenemään. Kotihammashoito itselle on ollut retuperällä ja yritän opetella uudelleen rutiineja. Muksujen rutiinit onnistuu paljon helpommin sekä ollaan saatu ujutettua aamuharjauskin vakituisesti mukaan. En edelleenkään voi ymmärtää, miten itselle on niin vaikea saada harja suuhun sekä pestyä hetken aikaa.

Vinkkejä itsensä priorisointiin otetaan ehdottomasti vastaan. Olen parantanut sitä taitoa viimeisen vuoden aikana ja ottanut reippaita askelia puoleen vuoteen, jonka vuoksi jaksan taas kirjoittaa blogiinki, mutta selkeästi minulla on parannettavaa asian tiimoilta. Toki toivon ettei tämä ole taas vain vaihe vaan olen päässyt parempaan hoitotasapainoon kaksisuuntaisuuden hallinnassa. Ainaki maanisia kausia on leikattu pois lääkityksen avulla, mikä on omalta osaltaan auttanut ettei masennuskaudet tule rysähtäen päälle. Samoiten olen oppinut siirtämään energiavirtoja meidän perheelle sopivampiin paikkoihin.

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Argh! Budjetin viilausta

Kampailua pään sisällä

Seuraneitinä onlines